فانوس طریق ...

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۷/۱۳
    ...

مادرجان...

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۲ ب.ظ


 

     یاد داری که شبی با بی‌قراری آمدم

     سر به زیر انداخته، با شرمساری آمدم

     ساده و با چشم چون ابر بهاری آمدم

     گونه‌های سرخ بهر خواستگاری آمدم

     یاد داری فاطمه؟ گویا همین دیروز بود

 

    یاد داری لحظه شوق رسول‌الله را

   تا نشانم داد آن شب، قرص روی ماه را؟

   می‌شنیدی ضربه قلب ولی‌الله را

   آمدی و من به دست باد دادم آه را

   یاد داری فاطمه؟ گویا همین دیروز بود

 

   یاد داری سادگی زندگی با یکدگر؟

   روز میلاد حسن مادر شدی و من پدر

   با حسین آرام شد دنیای ما از هر نظر

   داد حق بر من دو تا دختر دو زهرای دگر

   یاد داری فاطمه؟ گویا همین دیروز بود

   یاد داری تا پیمبر بود نه غم داشتیم

   نه سر موی سفید و نه قد خم داشتیم؟

   بر تمام دردهای با عشق مرهم داشتیم

   صورتی چون گل، نفس‌های منظم داشتیم

   یاد داری فاطمه؟ گویا همین دیروز بود

 

   یاد داری بر حسن قرآن که می‌آموختی

   همزمان بهر حسینت پیرهن می‌دوختی؟

   آتشی در جان من با آه خود افروختی

   لیک خود در شعله‌های آتشِ در سوختی

   یاد داری فاطمه؟ گویا همین دیروز بود

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
++ بصیر

نظرات  (۱۰)

 

با سلام

مطالب خوبی دارین

عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد

اگر لایق دیدید به وبلاگ بنده سر بزنید

من را با نظرات زیبایتان خوش حال کنید

تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

بعد تو دنیا قشنگ نیست ...
..سلام علیکم...
بایدقیمت گوشت وبرنج بره بالا تاصدامون دربیاد؟؟؟
به روزم...
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
عاقبت بخیر بشید ان شاء الله
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
 آیه گرافی بروز شد
پاسخ:
ممنون از دعوت شما
بسم الله الرحمن الرحیم.
با طرحی از مادر به روزم.
پاسخ:
خدمت میرسیم
با سلام لطفا من را با نام مجله نوجوان لینک کنید
شما را با چه نامی لینک کنم؟!؟!
لطفا جوابش را درون وبلاگ خودم به من بگویید
باز هم ممنون که به وبلاگ سرزدید
با تشکر از شما

سلام
با مطلب "تکفیری یعنی چه؟" بروزم
تشریف بیارید
http://ghasedoon.blog.ir/post/69
یاعلی

..سلام علیکم...
به شیعه بودنمان کمی افتخارکنیم...وکمی برغربت مولایمان غم داشته باشیم.
به روزم.
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
خدمت میرسیم
..وعلیکم السلام...
پس دریافتش کنید...خالی ازلطف نیست..
عاقبتتون بخیر.
سلام...
تمام روز با صبوری منتظرت بودم،

با آن همه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی.

متوجه شدم قبل از نهار هی دورو برت را نگاه می کنی؛
شاید چون خجالت می کشیدی،
سرت را به سوی من خم نکردی!!!

تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری.

بعد از انجام دادن چند کار،
تلویزیون را روشن کردی،
نمیدانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟
در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و  تو هر روز مدت زیادی را جلوی آن می گذرانی.
در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط ازبرنامه هایش لذت می بری.

باز هم صبورانه انتظار تو را کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی،
شام خوردی و باز هم با من صحبتی نکردی!!!

موقع خواب،
فکر می کنم خیلی خسته بودی،
بعد از آن که به اعضای خانواده ات شب بخیر گفتی،
به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی.

نمی دانم که چرا به من شب به خیر نگفتی؛

اما اشکالی ندارد،
آخر مگر صبح به من سلام کردی؟!

هنگامی که به خواب رفتی،
صورتت را که خستهء تکرارِ یکنواختی های روزمره بود،
را عاشقانه لمس کردم.

چقدر مشتاقم که به تو بگویم:
چطور می توانی زندگی زیباتر و مفیدتر را تجربه کنی...

احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام.

من صبورم،
بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.

حتی دلم می خواهد به تو یاد دهم که چطور با دیگران صبور باشی.

من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم،
منتظر یک سر تکان دادن،
یک دعا،
یک فکر،
یا گوشه ای از قلبت که بسوی من آید.

خیلی سخت است که مکالمه ای یکطرفه داشته باشی.

خوب،
من باز هم سراسر پر از عشق منتظرت خواهم بود،
به امید آنکه شاید فردا کمی هم به من وقت بدهی!

آیا وقت داری که این نامه را برای دیگر عزیزانم بفرستی؟

اگر نه،
عیبی ندارد،
من می فهمم و سعی می کنم راه دیگری بیابم.
من هرگز دست نخواهم کشید...

روز خوبی داشته باشی


پاسخ:

سلام علیکم

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی